vinter

Vintertider hej hej vintertider,..  jag tycker herr. snö ska ta och falla ner nu.. ååhåhååh, jag vill ha vintertider nununu....  (8)
 
Ja jag saknar vinter och snö ja, tycker hösten är lite tråkig, blåsig och regnig bara så jag tycker årstiderna kan hoppa över de lite och börja dra sig mot kallare grader för att det ska kunna bli vitt ute, det behöver ju inte bli minus 30, gärna en lagom kyla med sol det är det bästa och mycket snö på det, love it.
 
 
Nu hoppas jag att min önskning om tidig vinter kommer att slå in!!
 
 

Kommentarer
Postat av: nita

Jämfört med förra hösten så är det ju ganska kyligt redan så tror vintern blir tidig och kall.

Svar: Det hoppas ja, inte att den bli kall men tidig. :D
Elin Andersson

2012-09-18 @ 21:46:08
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

Lär bli mycket snö också om man ska tro på det där med rönnbären. Det sägs ju att om det är mycket rönnbär så blir det mycket snö. Stämde förra året då det var lite rönnbär och nu är det ju massor!

Svar: ja juste ja, de ha jah inte tänkt på. :P Förra året va de ju typ sommarvärme sent i oktober början på november tro jag de va.. :O
Elin Andersson

2012-09-19 @ 12:58:37
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0