tvättstugan som krånglar...

Hallå där!
 
Måste säga att jag ha otur med tvätten idag och lugn nu jag har inte krymt något, missfärgat något eller så utan först gick jag ner efter en timme för att jag tänkte hänga upp tvätten och då har inte tvättmaskinen tagit tvättmedlet så då fick jag börja om och vänta yttligare en timme, när jag gå ner då så hade den tagit tvättmedlet som tur va och då hängde jag upp kläderna i torkskåpet, två timmar senare gå jag ner och märker att spärren för värmen hade åkt ut så det ha endast stått och blåst kallt där inne så då fick jag sätta på den yttligare 2 timmar nu så ja tvättstugan tog mer tid än vad jag väntat mig idag så det var tur att ingen bokat efter mig.
 
Var nyss på affären i spöregnet och fixade mig en macka med kycklingröra som fick bli min lunch idag, jag skulle ha andra saker också annars skulle jag inte gått ut i regnet för endast en macka liksom.
 Behöver egentligen plugga idag, har skrivit några rader men känner att jag har så mycket annat att göra så jag hinner inte lägga energi på att sätta mig in i plugget just nu känner ja. Dock så måste jag maila läraren och fråga om det är jätte viktigt att de blir 4 sidor eller om man får skriva mer för jag tycker att 6 frågor då både fakta, koppling till böcker och egna reflektioner efter varje fråga ska in är alldeles för mycket för 4 sidor... jag är helt säker på att de kommer bli mer så vet inte alls hur de tänkt och vore tråkigt om man få kapa av något som låter bra och är viktigt.
 
Aja måste fundera på vad jag ska ha på mig ikväll åså, ha en trevlig dag =))
 
 

Kommentarer
Postat av: nita

I vanliga fall har man ju problem med att det blir för få sidor. XD

Svar: ja det kan jag hålla med om, men 6 frågor är ju mycket för 4 sidor med tanke på att bara två sidor gick på typ 2 a4 och då ha jag också mindre radavstånd än vad man ska ha för hitta inte vart man ändra de då de tydligen inte är samma word jag är van vid.. :P
Elin Andersson

2012-09-28 @ 21:10:39
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0