Trött!

Nu har jag precis ätit lite mat och känner mig lite seg, skulle vara skönt och vila en stund men det hinner jag tyvärr inte eftersom jag ska iväg och dansa klockan 6 så måste typ börja cykla 5- kvart över, men får ta det lungt när jag kommer hem istället. Är ledig imorgon så har helg nu vilket innebär att jag kan ligga uppe och se film eller något ikväll. =)
 
På skolan idag så hade vi redovisning på kulturarbetet och det gick väl ganska bra, innan satt vi i gruppen och skrev på rapporten så nu är vi i stort sätt klar med den så det känns jätte skönt, ska bara in lite bilder typ. :)
Höll på glömma bort att jag inte ska äta godis också, de hade framme på skolan så man fick ta och jag bah: ååh godis och slängde fram handen, sen bah: Nee juste ja och drog tillbaka handen snabbt.. FAN var det någon som sa i mitt huvud då. ;P
 
Aja resultatet av gårdagens träning vart som jag trodde träningsverk i låren, känns lite då man går i trappor och böjer sig ner så jag får hoppas att det går bra och dansa ikväll endå, ska iaf bli roligt. :)
 
Men nu måste jag byta om, see ya later!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0