Swimswim

Bestämde mig tillslut för att dagens träning fick bli simning på Fjärran. :)
Kände mig ganska förvirrad när jag kom dit, har ju bara varit där förut på ett vattenpass så hade inte riktigt koll på vart simbassängerna låg eftersom det inte är ett vanligt badhus direkt, eller jag har tydligen varit där då jag var mindre har mamma sagt men jag minns inte riktigt det, fast det kan nog stämma för kände igen utomhusbadet.
Trodde att de skulle ha stängt igen utomhuspoolerna men tydligen var de den som gällde och trodde jag skulle frysa ihjäl och simma ute nu, de är ju trots allt september men det var ganska skönt faktiskt, solen lyste på lite och vattnet var ganska varmt. Det var nästan skönare att simma utomhus än inne för man har mer frisk luft att andas med där ute, sen är utomhus poolen dubbelt så lång som den inne och klart man simmar i den jobbigaste då. ;P
 
Så dagens träning blev 20* 50 m / 1000 m simning. :) Tyckte jag va ganska bra gjort endå, så jag är nöjd.
Blev en stund i bubbelpoolen också innan man hoppade på cykeln och trampade hem igen. :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0