Rörelse

Rolig dag idag med rörelse. Lekar, dans, balansövningar m,m, va riktigt roliga uppgifter som gav inspiration och nya idéer.:)
Dock så vart jag super seg efter lunchen så då ville jag bara hem och sova men eftersom vi slutade rätt sent så blev det bara hem och hämta resväskan, dra och köpa mat och sen till tåget, så det var lite stressigt och man var ju helt svettig och äcklig innan man var framme så kände mig lite ofräsch..

Tågresan var ganska skön då man var trött, lite musik i öronen och vila lite lätt så gick resan ganska fort endå.

Kan säga att kroppen kan luras ganska mycket, jag trodde jag var sugen på fet mat och skulle tycka det va super gott men det var inget speciellt alls längre, inget jag hade saknat speciellt mycket när jag väl kände efter..konstigt att man kan tro att man är sugen fast man egentligen inte alls är det.
Men chokladen jag köpte den var god den, så choklad kan man alltid njuta av de stunder man unnar sig de. ;D

När jag kom hem så fick jag en super god tårta som satt ganska fint till hockeyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0