rörelse hela dagen lång ;P

Tänka sig att det redan gått en vecka sedan jag fyllde år, shit vad tiden flyger iväg, snart är det jul också, gud vad mysigt.. :p Fick en liten mini julkänsla idag föresten, vi rullade med bollar på varandras ryggar som massage och en boll bjällrade så tänkte på typ i julfilmer då tomten kommer med sina renar och det bjällrar lite, alltid trevligt att tänka på julen, jag gillar ju den högtiden satt. ;P
 
Idag har det också varit en rörlig dag då jag haft rörelse i skolan från 9-15:30. Man ska vara glad för att det är roligt annars hade man ju dött på en sån lång dag, nästan så man gör de endå för att man blir så seg efter lunchen.
Sedan blev det hem och äta lite mat innan dansen klockan 18:00, lyxade till det lite med thaimat ( Wokade grönsaker och kyckling) Utan ris såklart och gud så gott det var, de där kryddorna eller ja den smaken kändes ja vet inte, speciell jämfört med veckans tidigare tråkigare maträtter. ;P
 
Och juste måste berätta en rolig grej då jag skulle hämta min cykel vid skolan idag, någon var ju så rolig att den han lutat cykeln lite lätt mot min för cykeln hade ju tydligen inget stöd, och de tänkte inte jag riktigt på så när jag började fippla med min cykel så rasade ju den andra cykeln på min och min på en annan åh ja så det blev värsta dominoeffekten, men kändes ju kul när massa cyklar rasade och där stog jag typ, bah bah: amen tjena!! ;P
 
Aja förövrigt så var dansen rolig och jobbig precis som det ska vara, var lite nervös inför denna gång eftersom jag missat gången innan och hade dålig koll på de nya rörelserna som jag fått senast så jag trodde det skulle bli helt kaos och komma in i det nya men som tur var så var de nya stegen från förra gången inte så super svåra så gick rätt okej endå och komma in i det endå. :D
Kändes skönt i kroppen efteråt då den var helt slut typ så skulle man cykla hem på det så ja jag har rört mig nästan hela dagen. ;P
 
Nu håller jag på att packa min resväska inför imorgon då jag ska till Timrå, är ett möte på söndag jag måste gå på vilket är det huvudsakliga anledningen till att jag åker hem just denna helg, men det känns rätt skönt endå att få komma hem lite igen.
Så ja undra så flundra hur tung min resväska bli denna gång, har denna hög att ta itu med i helgen, börja iaf..
Det är inför tentan som vi ska ha, drygt..
Sen så ska jag ha med min ukulele så jag kan hitta en sång och träna lite på till en annan uppgift, men den bör ju inte väga så jätte mycket endå..
Ne nu ska jag sluta skriva för idag och fortsätta packa samt ta rätt på diskhögen så att jag slipper göra det imorgon..
 
Godnatt i förskott. ;P
 

Kommentarer
Postat av: nita

Ni har lite mer som ska med på tentan ser det ut som. Vi har 2 böcker (en jättelättläst och bra bok) och läroplanerna. Skööönt!

Åh, vi får ta och ha någon julmyshelg lite närmare jul. :D

Svar: Vad skönt med så få böcker, vi ska använda oss av alla rörelseböcker och de är några stycken sen ha jag med läroplanen och barnkonventionen också för de brukar va lätt att koppla till. :P Men tur att du har en lättläst bok iaf, jag ha inte hunnit kolla så mycket i mina så jag hopps att de ska vara någorlunda lättlästa med så man förstår. :)

Ja jag tycker att vi borde baka pepparkakor igen, se på julfimer åså. :D:D
Elin Andersson

2012-09-21 @ 08:38:26
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0