Regnet bara öser ner...


Bjuder på en riktigt charmig bild från i fredags, dock så missade vi lite folk som inte blev med tyvärr, hade varit roligare om vi fick en bild med precis alla på, men aa den är fin den här också. :)
 
Idag har jag varit på stan med Julia och kikat mest, ingen av oss köpte något fast jag hittade en hel del saker som jag är sugen på men tänkte vänta med att köpa de tills jag är på Birsta och kan använda mitt presentkort jag fick då jag fyllde år. :)
Vi tog iaf en god lunch där vi åt taccobuffé, de var ju ett sånt lunchställe som passa mig också, pizza, donken eller något är ju inte direkt så nyttigt men det var ju några timmar sedan och nu borde det väl snart vara dags för en middag också men då är frågan: Vad ska man äta? Jag har ingen ork till att laga mat idag, jag orkar inte ens steka ett par köttbullar och då är det väl illa.
Ute regnar det så avbokade min träning för känns bara drygt och cykla fram och tillbaka i regn och jag blir så opeppad då de regna så istället tänkte jag köra egen träning hemma som säkert ska funka precis lika bra.
Kanske ska göra det nu på en gång föresten så har jag det gjort och då kanske regnet har gett med sig lite så att jag kan gå och köpa nötter på coop , ja nötter är väl nyttigare än godis iaf så jag tillåter mig och äta de ibland för det känns som att de inte kan skada.. Sedan vann jag 60 kr på en trisslott igår så ska väl lösa in den också så att jag får en ny och pengar för ena lotten (30kr).
 
Ne nu börja jag säcka ihop h'r i sofan och bli super seg så bäst jag gör något.. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: nita

Dåligt packade alla ser ut att vara?! Togs ju en bild då jag pussade på Jocke, undra vart den tog vägen? :o

Svar: Jasså, ja kanske är Oliver som ha den med, men synd bara att så många missade då vi tog den bilden.. :( :P
Elin Andersson

2012-09-18 @ 21:16:11
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

Ja, vi sprang ju runt och sa till alla men var ändå inte alla som var med. :o

Svar: Ja de få bli nästa gg ;P alltid kul med nåtn bild iaf :P
Elin Andersson

2012-09-19 @ 12:57:40
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0