pensionär snart!

Varför ska man vakna så tidigt jämt för? Jag brukar ju kunna sova en aning längre än typ halv 8 då jag är ledig, men men kroppen börjar väl redan ställa in sig på att bli pensionär och kliva upp tidigt. ;P
Aja då har jag tid på mig och fixa mig lite, fast jag orkar sällan fixa håret nu för tiden, då tänker jag på typ platta det eller liknande, oftast blir det att jag sätter upp håret på något vis istället för att jag blivit för lat för att göra något åt mina lockar. :P Mitt hår mår ju säkert bättre av att inte bli plattad varje dag fast tycker mitt hår är så fult vilket fall nu och vill göra något åt det men har så mycket annat jag behöver och vill ha som jag prioriterar före.. Vet endå inte hur jag vill klippa och färga håret än, vet bara att det behövs och att jag vill göra det.. Förslag kanske?
 
Aja dags och göra sig klar så kan jag slappa lite sen eftersom det är ett tag tills jag ska bege mig till tåget. :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0