några timmar senare...

Idag har jag pluggat på bra tycker jag, har skrivit klart min hemtenta om rörelse och skickat in den så nu känner jag mig jätte duktig som lyckats blivit klar i bra tid så nu kan jag tänka på något annat ett tag och hoppas på att läraren tycker tentan är bra så man blir godkänd.
Har också suttit och kollat igenom alla 4 dramaböcker som vi skulle ha läst/kollat igenom lite tills på tisdag så nu ligger jag lite före på det också och slipper stressa med det imornkväll och då kan jag lägga energin på att plugga ukulele imorn inför den uppgiften som ska redovisas på onsdag.
 
Nu funderar jag på att gå och köpa en bingolott så jag har något trevligt att göra ikväll, känns dock jobbigt och gå till affären då man inte varit ut på hela dagen, kanske lika bra att gå utanför dörren en snabbis då..
 
Aja om jag köper en bingolott vilket jag nog lär göra så hoppas jag på vinst, för det tycker jag att jag förtjänar. :D
 
 

Kommentarer
Postat av: nita

Jag får hålla tummarna för vinst då! :D
Har själv läst klart allt inför tentan och ska nu packa väskan så allt kommer med imorgon. :)

2012-09-30 @ 18:50:35
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0