Lördag!!

Har suttit och kollat på träningskläder hela veckan och tänkt att det skulle vara behövligt med lite nya och som texten säger så går det faktiskt att förbättra motivationen till träning genom att unna sig lite nya träningskläder, man vill kunna känna sig bekväm och lite fin då man tränar och då känns det roligare om man har något man kan variera med.
Så idag har jag och mamma varit på Birsta så tog mig en sväng på både Stadium och Usport och kikade lite och kom ut därifrån med 2 träningslinnen, en sportbh och träningsstrumpor, kan slänga upp en bild på de senare då jag hunnit packa upp de ur påsarna och vilat mina ben från allt spring på affärer.
 
Har också handlat lite grejer tills nästa helg då det bli lite partaj, saker som plastmuggar, talrikar, servetter och annat behövligt, inte så långt kvar nu så man måste ju börja fixa lite.
Börjar att längta lite faktiskt. :)
 
Måste också säga att det var svårare att hålla sig till en diet då man är hemma hos familjen, föreförsta så väljer jag inte maten själv och kan undvika samma saker som då jag är hemma själv.
Så jag måste erkänna att igår fuskade jag lite för första gången denna vecka, var taccos hemma och hur gott är det utan grönsaker och taccochips? Jag skippade iaf bröden så var ju inte onyttig så bara att jag inte skulle äta gränsaker egentligen. Idag på Birsta blev jag och mamma hungrig och mamma ville bjuda på en korv, man bah: asså nja.. ååh .. ah men okej dåå en korv kan väl inte göra så mycket.. Så idag har jag ätit en korv men tänkte träna senare så försvinner nog den korven, hade vilodag igår så igår tränade jag ingenting om inte städningen ska gillas som träning då för det var faktiskt jobbigt. ;P
Men funderar på vad det ska bli för träning idag, jag har ju både en crosstrainer och ett springband, det finns en motionscykel här i huset och en bänkpress, nästan som ett litet minigym. ;) Det regnar ju ute så vill hellst inte göra något ute iaf så får se vad jag väljer att göra, tränas ska det iaf!! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Varför får du inte äta grönsaker?

Svar: den diet jag följer eller vad man ska säga ska man bara äta proteiner en hel vecka sen få man äta grönsaker varannan :) Ha hört folk som kört den så jag vet att den metoden funkar. :)
Elin Andersson

2012-09-10 @ 11:53:15
URL: http://silverlie.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0