Kämpar, sliter, svettas..


Här ha ni en bild på mitt köp av träningskläder idag.
Passade på och inviga de gula linnet och sportbehån på dagens träning.
 
Dagens träning:
-15 min löpning på springband
- 15 min cykling
 
Varför inte variera när man kan. ;P

Pepp tjej som ska träna som resulterade till att man såg ut mer såhär efteråt:

Det ska synas att man tränat, det ska vara svettigt och jobbigt.
Tycker att man gör inget annat än att träna, duscha, träna, duscha nu för tiden, men det är helt okej, eller? ;P
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vart är det du tränar?

Svar: Jag tränar typ överallt. ;P Men mest på friskis och svettis :)
Elin Andersson

2012-09-08 @ 17:32:42
URL: http://silverlie.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0