fegisar!!!

Sorry Nita för att jag glömde skriva presenten från dig och Jocke, fick rosa muffinsformar i silikon och en cupcakebok till, lägger upp en bild då jag använt dom. :D
 
Igår hade jag drama under hela dagen, gjorde en hel del saker så jag inte ens minns allting, vi ska ju skriva loggbok efter de passen och vi brukar gå igenom till lunch vad vi gjort på förmiddagen och vid slutet vad vi gjort på eftermiddagen men de hann vi inte då för tiden drogs ut så jag minns inte alls ALLT så jag hoppas de räcker med de man minns.
Drog hem och slängde i mig lite mat innan jag drog till fjärran och tränade lite jympa medel, hade förväntat mig att passet skulle vara jobbigare än vad det var men det var iaf ett roligt pass och känns skönt att jag tränade så tidigt för då hade man hela kvällen på sig och göra vad man vill, dvs att sitta och ta det lungt framför tvn, ja jag spelade lite ukulele och sjung ur sångboken vi ska ha till kursen också, en liten stund iaf.. ;P
 
Just nu väntar jag på att mina ägg ska bli färdigkokta och känner mig lite irriterad, när jag klev upp ur sängen så ser jag att det ligger ett brev innanför dörren så visar det sig vara nån jävel som tyckt att jag stört sent i natten, det roliga är att jag gick och la mig tidigt igår så jag sov typ vid 10 och 10 kan inte jag påstå är sent i natten, jag hade dessutom tvn på en volym som var väldigt låg så den kan inte ha stört heller så personen måste ju ha lagt i fel brevlåda men hade personen vågat stått för vem de va så hade jag fan skickat tillbaka ett brev eller plingat på och frågat om han/hon va dum i huvudet, tro på en han för va riktigt ful handstil och tjejer brukar ha lite finare normalt.
Får jag ett till brev så kommer jag knacka dörr på denna våning och fråga asså, en sak om de skulle klagat under nollningen men jag ha ju gått och lagt mig rätt tidigt varje kväll sedan dess och kan ju inte vara någon annan natt de menat för då borde jag väl fått lappen då och inte nu och eftersom de stog att personen jobbade idag..
Aja ska försöka att inte bry mig om de där och ha en rolig dag istället...
 
Är ledig idag så jag och Julia ska på stan och umgås lite, blir säkert trevigt. :) Ska väl göra mig klar nu så att jag är färdig till elva då vi ska mötas. :)
Ha en bra dag !!

Kommentarer
Postat av: nita

Drygt att ge dig skulden, måste ju ha vare någon annan som stört eftersom du la dig tidigt. :o

Svar: Ja isf kan man skriva såhär : Jag är inte säker på om det var du men om det var du som levde om sent inatt så kan du vara snäll och vara lite tystare.. för om man säger det så så anklagar man inte just den personen bara, man bli ju irriterad när jag lagt mig ganska tidigt och allt, synd att jag inte hörde då de stoppade ner lappen så skulle jag ha öppnat dörren i ansiktet på personen.. :O
Elin Andersson

2012-09-18 @ 11:51:28
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

Tänk om han lämnade lappen då du redan sov då? Bah: "Gud vad den här personen lever om just nu!" Så sov du.

Svar: ja han måste ju ha gjort de för va ju ingen lapp där innan jag la mig iaf.. :O
Elin Andersson

2012-09-18 @ 16:22:22
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0