Fan!!

Ne fyfan vad less jag är nu, jag är jätte hungrig och skulle prova på något nytt, var på affärn förut och kikade runt lite och eftersom jag ska vara nyttig nu ett tag så är det klart att man fastnar på något som de skyltar på paketet att det är nyttigt, proteinrikt, och t,o,m nyckelhålsmärkt så kollade jag på bilden och tyckte det såg rätt gott ut och tänkte men det ska jag äta idag.. Stekte på hela packet för tänkte ju på min lunch imorgon också och då hade jag sluppit göra något då men aa det var ju ganska onödigt för redan efter första tuggan så rös jag, att tugga ner den där saken jag egentligen inte har en aning om vad det är var hemskt.. Nu är jag en sån person som är ganska kräsen då det gäller mat, men seriöst den där maten slog min hittils värsta maträtt, det slår alla mina top 5 hatmater som jag absolut inte äter.. Jag försökte tvinga i mig det här men ne det går ite, jag mår fan illa bara att se på det...
Så kan säga såhär att nu är jag såååå sugen på att dra fram billypizzan i frysen och trösta mig med den men jag vet att jag kommer ångra det sen och då kommer jag behöva gå ner på gymmet och träna en gång till för att det ska kännas bra.. Men seriöst vad ska man äta nu, är inte alls pepp på laga en ny mat, inte alls pepp på vänta flera timmar till då min mage kurrar nu..
 
Sånna var det och tack och lov att jag inte köpte något annat av den sorten för fanns mer saker som SÅG gott ut, nu vågar jag aldrig prova de och ska aldrig i hela mitt liv mer köpa dessa.. ursh ursh ursh!!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Men du qournfiléer som är så gott, speciellt om du steker dem i honung eller någon krydda.

Svar: Är kanske något man får lära sig att äta kanske, men nu vet jag inte om jag nånsin kommer äta det igen.. :P Blire inte väldigt sött med honung ? :)
Elin Andersson

2012-09-03 @ 17:46:11
URL: http://silverlie.tumblr.com
Postat av: Sara G

Haha, vegmaten quorn! blir tio ggr godare om man gör någon slags gryta med dem. INTE goda som de är! Haha!

Svar: Men hur ska man veta de om man inte provat då.. :P Stog att de va nyttig och fiberrik så tänkte slå till men håller mig till VANLIGT kött nästa gång. xD
Elin Andersson

2012-09-03 @ 18:05:16
Postat av: Sara

Jag tyckte om direkt när jag smakade. Nej det blir faktiskt inte det.

Svar: Okej, ja frågan är ju om man törs prova nu efter första gångens besvikelse. :P
Elin Andersson

2012-09-08 @ 17:34:21
URL: http://silverlie.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0