Doktorbesök

Hejhej!
Idag blev det upp klockan 8:00 och fixa mig lite samt börja städa lite. Jag är långt ifrån klar så tänkte antingen fortsätta senare idag eller imorgon beroende på vad jag hinner med mig.
Var hos doktorn förut, första gången jag är där när man måste betala efter sig men det skulle komma hem på faktura så är väl bara att vänja sig att det blir lite dyrare att gå till doktorn nu för tiden men måste man så måste man ju.
Anledningen att jag gick dit idag är för att jag har så himla mycket problem med min mage och har haft det väldigt länge nu. Har inte riktigt haft tid att kolla upp det för ha varit så mycket annat men nu kände jag att jag måste kolla upp det.
Min mage kan vara perfekt då jag vaknar men så fort jag äter något så sväller min mage som en ballong så jag ser seriöst gravid ut ibland, jag får ofta då väldigt ont i magen också, i vissa fall kramper vid ett visst ställe vid magen som jag tror är vid tarmarna. Min mage kan lätt krascha och då den gör det kan de ta flera dagar för den att gå tillbaka till att bli normal, och när den kraschar så blir typ hela dagen förstörd för då går det typ inte göra något.
Aa jag vill inte gå in på allt men jag har iaf en del problem med min mage som är väldigt jobbiga tycker jag, så idag kollade doktorn lite och fick även ta massa prover så får väl se om de visar något då..
Ringde och berättade för mamma så börjar hon asgarva då jag sa att jag måste göra avföringsprover, schysst hon var då, jag tycker inte att de känns så roligt att göra sånna prover men måste man så måste man, är ju bra att de tar en seriöst för en gångs skull iallafall.
 
Tyckte det kändes lite pinsamt att prata om mina problem då de va en rätt ung kille som doktor, hade hoppas på typ en tant eller något, nejnej jag ska alltid få massa unga killar då jag gå till doktorn/sjukgymnasten eller liknande så man ska måsta klä av sig eller låta de på klämma och känna på en.. apropå sjukgymnast så måste jag nog gå till en sån ganska snart också då jag tror att höften har hoppat ur igen så att ryggen blivit sne, har jätte ont i ryggen och för några dagar sedan så hade jag ont i höften med så det är väl dags nu igen och knäckas tillbaka kanske... 
 
Aja nu är det bara att vänta och se på proverna och hitta de inget så får de väl komma på en annan lösning få jag hoppas, nu ska jag fortsätta plugga, hejs!! :P
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0