Dags att vinna lite!!

Då var det söndag igen då och idag har jag inte gjort så mycket om jag ska vara ärlig, gick en runda gåbingo med mamma och pappa och var jätte nära på vinst, 1 ifrån till två rader och 2 till fullt så det var synd.
Annars har jag skaffat nytt premium till spotify eftersom att mitt försvunnit. Vi kom även på varför de försvann för mig och det var för att jag bytte ut mitt bankkort så inte konstigt att de slutade funka då de inte kunde dra pengar ifrån mig.
 
Har såklart också tränat idag och dagens träning bestod av:
 
- 30 min löpning
- 45 min powerwalk
 
Så det var skönt och få röra lite på sig så nu ikväll blir det lugnt i soffan, tänkte spela bingolotto med pappa och hoppas på att man kanske har turen och vinna där då istället.
Ska också packa lite och göra ordning inför resan tillaka till Gävle imorgon men dröjer inte så länge innan jag kommer tillbaka hit till Timrå igen eftersom jag fyller år snart. ;D

Men nu är det 3 min till bingon så ska inta soffläge, ha det bra.:) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0