birthdayparty

               I fredags hade jag lite födelsedagspartaj med lite vänner, så hela dagen gick åt till att fixa i lokalen med ljud, bordsflyttning, mat och annat, sen skulle man ju inviga systemet och hinna fixa sig själv också innan folket kom så först vid klockan 6 kom mina fina vipgäster och åt lite mat, sjung lite snapsvisor och hade det trevligt innan resten av folket kom. Kvällen bjöds på lite lekar, spel, dans och andra galenheter. :P Hade en superrolig kväll med underbara, roliga personer så på lördagen mådde man som man förtjänade, kände mig mer död än levande, rösten skärde sig i typ varannan mening, var karusellsnurr i huvudet och höften verkte utav en anledning jag faktiskt inte vet/ minns..
Men inte fick man vila för det, de var bara till att kliva upp och städa lokalen men som tur var så hade jag mamma och pappa till hjälp också annars hade man ju aldrig blivit klar med tanke på allt klibb på golvet, glas och annat.. Toaletten var ju värst iaf och jag som är så känslig för spya och sånt höll på dö, stog nästan med tårar i ögonen , tröjan uppdragen över halva ansiktet och mådde riktigt dåligt..
   Mådde man inte dåligt innan så gjorde man de efterår kan jag lova, trodde jag skulle spy själv så mamma fick ta över när det började närma sig toaletten så vi gjorde typ halva rummet var. Som tur var så hade jag fått en blomma med choklad i som satt ganska fint som energi efter all städning.     Hade pillat i andra saker där i också och de roliga var att jag hade ställt in blomman i kylskåpet på kvällen, undra varför. xD Vid klockan två kom släkten och fira mig så då blev det smörgåstårta och annat trevligt och gott, så i helgen har jag fått lite sånna här saker:
- Blomman med två chokladkakor i på bilden ovan.
             -En fin byrå eller vad de kallas för.
            - Blommor som jag ställde ovanpå byrån
             -Ett fint hjärta som nu hänger vid sängen.
             -Tårtspade
            - Örhängen och ett halsband :D
            - En "fin" klubba..
 
            - plunta
-Bad/dusch grejer och en penisskrubb(borste) ;) HAHAH
            - Kondomspö som jag var tvungen att gå runt med, plus en bjällrande kjol men den ha jag ingen bild på. xD
 
            - En vinöppnare som man kan trycka fram den lilla knorren under på.. xD
- En vinflaska
- bakispiller
- två presentkort på systembolaget ( 500 kr)
- presentkort birsta city ( 500 kr) - En biokväll med Ella
- En pyamas
-pengar som ska gå till en upplevelse då jag ska få hoppa skärmflyg i Åre till våren.. :D
 
Jag vet inte om jag glömt något nu men jag är helt klart nöjd, tack allihopa. :)
 
En present till mig själv som jag hämtade ut idag är denna :
Såhär slut kan man se ut efter lite partaj!!! ;D men de fåre va värt:P
 

Kommentarer
Postat av: nita

Du glömde presenten från mig och Jocke, haha! :)

Svar: oj sorry, fixar de imorn ;) hehe
Elin Andersson

2012-09-16 @ 19:41:24
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

Äh, inte så noga. Du kan visa upp den då du använt den istället. :D
Byrån var väldigt snygg, btw! :o

Svar: jaa :) Ja den va lite cool tyckte jag, lite roligare än en vanlig vit. :)
Elin Andersson

2012-09-16 @ 22:40:10
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0