wohoo!!!

Hallådär !
 
Just nu sitter jag på tåget påväg till Timrå, äntligen har jag lite längre ledighet, för att kunna ta del av den här ledigheten så mycket som möjligt så har jag slitit som en häst med plugget den senaste veckan, jag har tagit mig igenom en super jobbig uppgift som jag bara ville spy på och nu har jag suttit och skrivit på en annan uppgift som jag har målet att bli klar idag och jag tror faktiskt att jag kommer att klara det för jag har endast 1 punkt kvar och ca. 300 ord kvar för att uppnå kravet. 2 dagar på vardera uppgift för att klara mina mål, jag känner mig så duktig just nu, det är så många som inte ens har börjat med uppgifterna men jag är ute i tid ja, har knapt lämnat lägenheten efter skolan för allt pluggande, har stirrat ögonen av mig i böckerna och jag brukar ofta vara den som pluggar sent men det känns så jädra bra att snart ha borta två uppgifter.
JAG ÄR SÅÅÅ BÄST JUST NU!!! ursäkta om jag är väldigt skrytig nu men det är så jag känner mig, jag känner mig bra, jag känner mig duktig och jag är definitivt värd en belöning efter allt mitt slit.
Hinner inte skriva så mycket mer på min uppgift nu så den sista punkten ska jag skriva då jag kommer hem, en av anledningarna till att jag åkte så tidigt var just för att kunna skriva klart när jag kom hem om jag inte skulle hinna klart på tåget.
 
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

SKÖNT!
Själv har jag inte börjat med det som ska göras fram till 30/10.. Är liksom 4 uppgifter.. Men jag ska sätta igång och plugga som en dåre. Har blivit mycket bättre på att börja plugga i tid, förut sköt jag allt upp det till sista minuten typ.

Svar: Ja de känns jätte bra! :P Ja de är bara kämpa så slipper du de där sen. :) Jag har också blivit bättre, förr pluggade jag dagen innan till ett prov åså men det känns bra att kämpa sig igenom uppgifterna i tid och sedan ta de lugnt ett tag istället. :)
Elin Andersson

2012-10-19 @ 11:57:50
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0