Tackmiddag

Igår festade jag för första gången i pyamas och morgonrock. Jag såg nästan ut som på bilden, bara att jag bytte till ett par rosa pyamasbyxor och hade utsläppt hår.  :)
Anledningen till att jag gick på fest sådär var för att det var tackmiddag på Baracken med temat: Såhär har du aldrig sett mig.  Det var många roliga outfits där inne och jag önskar att jag hade bilder på folket och kunde visa men det har jag tyvärr inte.
Jag kan säga att jag skämdes lite påväg till festen och gå över vägarna och så klädd i pyamas, måste ju sett ut som att jag rymt från psyket eller något.
Kvällen var iaf rolig, mat och efterätt, lite sång och tal innan andra folk fick komma och partaja med oss, dock så hände det ju en liten grej precis innan middagen som kanske inte var så lyckat eller förväntat men det försökte man glömma under kvällen.
Fick jätte ont i magen efter all mat och alkohol så drog inte hem så jätte sent, drog ju också hem av anledningen att jag skulle upp 7 idag, så drog kanske vid 12 och då var det inga andra som skulle gå hem så fick gå själv och eftersom jag inte ville gå igenom skogen själv eller man ska inte gå igenom den skogen själv heller på natten så jag fick ta världens omväg och gå runt en lång bit för att komma fram, tur man hade Simon som sällskap på telefonen iaf så man slapp känna sig så ensam eftersom det var lite läskigt att gå ute på värsta döda/ mörka stället.
Aja hem kom jag iaf och även hem till Timrå. :D
Så ha varit och ätit lunch med mormor på Ikea och tagit en sväng på Dollar där jag köpte ett par gardiner till köket. :D
Nu är jag hemma och snacka p skype med några så ska väl vara lite social där då. ;D
 
BYEE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0