smider planer ;P

Godmorgon!
Just nu ligger jag på sängen och smider planer, ne men jag har mina planer på saker jag ska göra som jag ligger och funderar och planerar över, vad de är tänker jag inte avslöja än, hehe. ;P
Hade hoppats på att någon skulle vara sjuk idag så de kunde ringa och erbjuda mig jobb, jag är sugen på jobba och nu då jag är ledig så borde någon ringa tycker jag, eller är foket bara sjuk/borta då jag går i skolan? :o
Aja fick lite sovmorgon istället, men inte allt för länge då jag ställt klockan på 9 så jag ska hinna med mig lite.
 
Ska typ gå och duscha nu sen tänkte jag börja skriva ner loggboken i drama och bild på datorn istället innan jag slarva bort något papper eller så. Sedan blir ju loggböckerna klar mycket fortare om jag skriver allt på datorn också.
Jag tänkte också börja kolla lite i några böcker inför en uppgift så att man snart kan börja skriva på den med.
Jag få väl se hur mycket jag hinner med mig, ska iväg en sväng sen och simma med pappa sedan efter det lär man ju inte orka eftersom jag alltid bli seg efter att ha badat. =)
 
Men nu kan jag inte ligga här och slöa, bäst att hoppa in i duschen så jag kan börja med allt snart.
Ha en bra dag!
 
Bjuder på en lite crazy och ful bild så har ni något och glädje er åt ifall ni har tråkigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0