Onsdag

Hallådär! =)
Idag har jag haft musik i skolan, så har sjungit. spelat ukulele, rappa och spela trummor typ, helt okej dag. :)
Slutade vid typ 3 så då träffade jag Carro och Ingela hemma hos mig för att träna på en dansuppgift till rörelsen som vi har imorgon, gick ganska fort och få ihop en dans så det blir säkert bra. Hoppas att vi slutar efter redovisningarna, att hon inte planerat massa annat också, fast det har hon säkert.
 
Var bort och handlade lite när de gått hem, mest frukostsaker så jag kan få en lite godare och bättre frukost än vad jag fick idag, var typ hungrig ganska fort efteråt vilket inte alls är så bra. Var lite seg imorse så blev lite stressad innan jag skulle gå så hann inte ta fram någon mat ur frysen så blev "frukost" till middag idag, eller ja jag gjorde gröt och för mig är det frukost men det funkar väl till middag också, duger iallafall.
Tänkte ta och diska upp min lilla diskhög och packa ur resväskan snart tror jag så kan jag sitta och kolla igenom lite böcker till musikuppgiften senare ikväll, har satt ett mål att försöka bli klar med den uppgiften på söndag så jag hoppas att jag fixar det, kanske går mycket fortare också beroende på hur trögfattad jag ska vara och hur svårt det ska vara att hitta något att jämföra med i böckerna. Så jäkla dryga uppgifter nu, den jag ska börja med efter denna är också super dryg så jag ska fan fira med något då jag är klar med allt. :o
 
Men dags att börja, här få man inte slöa eller. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0