Onsdag

Jag var visst inte så duktig med plugget idag, kom någon svår fråga så då sket det sig och jag tappade lusten så den uppgiften får jag fortsätta på en annan dag men har god tid på mig, vore bara skönt och bli fri den. :)
Har varit på hockeyn ikväll och Timrå vann med 3-2 så det var skönt, hade en känsla av att de skulle vinna idag.
 
Imorgon händer det grejer, då blire till att kliva upp tidigt för att dra in till stan och göra en liten make over på mig själv. ;P Spännande, spännande. ;P
 
kanske att jag kommer se ut sådär efteråt, vem vet. ;) Bilder kommer att komma,!

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Själv så tog jag pluggpaus i några dagar och fick sedan panik och ångest för att jag inte hade börjat. Men nu är jag typ klar med nästan allt. Så skönt!

Svar: Vad härligt. :D Ja de bli lite så att man vill gärna bli klar, men samtidigt känns det bra med nån pluggfri dag iaf. :P
Elin Andersson

2012-10-25 @ 09:51:25
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0