Halloween

 
Vilket krångel det ska vara med halloweenkläder varje år, förra året skulle jag vara djävul och beställde en dräkt från någon sida, då jag fick hem den så visade det sig att klänningen slutade ovanför rumpan så den gick de ju inte att ha, de gick inte att skicka tillbaka den så har den kvar liggandes i garderoben, men iaf då fick jag liksom åka och panik leta något som gick att använda till hornen och gaffelpinnen(spankpinnen) iaf.
I år då så blev det tredje gången gillt, jag beställde en skit cool skelett klänning, fick sedan veta att de var beställningsvara så det skulle ta 14 dagar att få det, hur kan de ha så på halloween kläder då det är den högtiden nu? Iaf så fixade jag en annan skelettklänning som inte var lika fin och inte lyste i mörkret som den jag tänkte ha först skulle göra men jag tänkte att den får väl duga. Kom iaf hem och provade den och märkte att den var inte alls som på bilden, skit ful och liknade något ett litet barn skulle ta på sig, så det blev till att byta den trots att man inte fick byta egentligen men lyckades tillslut få han som jobbade där att gå med på att byta till något inom samma affär iaf, så då hittade jag den dräkt jag ha på bilden och blev istället Catwomen! :D
Klänningen var i "One size" så den var lite stor men hellre det än för liten då, det blev iaf bra mycket bättre en skelettdräkten. :O
Kvällen började med lite förfest hemma här med Emma,Erika och Anna, sedan drog vi vidare in till Memman där det var Halloweentema, kvällen var både rolig, konstig och kall, frös och skakade som ett asplöv så tog ett tag innan man slutat skaka och äntligen kunde sova efter att man kommit hem, riktigt kallt var det ute.
Saknar lite att vara catwomen, de va kul och klä ut sig. =D
 
Idag har man varit lite trött och seg så dagen har varit rätt lugn och skön.
Drog på Dollar med mamma en sväng och handlade lite små grejer till lägenheten, diskborstar åsånt så de bryter jag inte min utmaning på eftersom de är grejer som behövs till lägenheten. Såg ett jätte fint nagellack där och blev bra sugen men klara mig ifrån att köpa det. :D
Annars har jag tagit en prommis med pappa och spelat bingolotto som de inte blev nån vinst på tyvärr. :/
Nu ska jag lägga mig, så himla trött!! :)
GOD NATT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0