fusk eller inte? :P

 
Idag har jag varit en sväng på Ikea med mamma, skulle kolla på ett ljusfat och lite stenar till mina nya ljus så blev ett litet inköp där då, och nu tänker ni nog att jag bröt mot mitt löfte men jag vet inte.. det hör ju till lägenheten så inte så mycket isf, är ju iaf inget klädesplagg, smycke, skor eller något sånt som pengar kan gå mycket åt.
Jag tänkte att jag försöker klara det här så bra jag kan nu sen efter jul i januari så blir jag ännu mer hård och då får jag typ inte köpa nått, stackars mig men vill ju spara pengar. ;P Såg en jätte fin tröja den lilla stund vi sprang in i birstahuset för att fixa hockeybiljetter också men inbillade mig att den skulle vara skit ful på, gick inte ens in i någon klädbutik så lite duktig är jag iaf, men det är svårt att inte handla massa saker, aja lär ju iaf få lite mer pengar kvar än tidigare månader kan jag hoppas, om inte så har jag misslyckas.
 
Som sagt så blir det hockey med mamma ikväll, Timrå- Luleå, så hoppas på vinst så Hirschan kan få lite ångest att han svek oss. ;) HAHA ne men  tyckte han kunde varit kvar ja. Är många hemmamatcher nu, både idag, torsdag och lördag, tänkte de göra oss fattiga? ;) Ne men äre lag man vill se de möta så måste man ju nästan offra lite money. ;P Blir väl till att byta om till Timrå tröjan så jag bringar de tur kanske.;)  hahah
 
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Köp på IKEA är ju typ alltid till sitt hem så jag tycker inte att du har fuskat. :)

Svar: ja precis, vill ju ha lite fint i hemmet lagomt till jul åså. ;p
Elin Andersson

2012-10-30 @ 17:04:04
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0