att fundera kan framkalla många ord..

Oups! Jag skulle fundera kring uppgiften men slutade med att jag skrivit en a4-sida. xD
Ibland funderar jag ganska bra endå och ja varför inte skriva innan man glömmer bort hur man tänkt sig.
Denna uppgift ska inte vara inlämnad på ett par veckor men eftersom jag ligger lite före och är klar med de som ska vara inlämnat först så skadar de ju inte och börja på en annan och kunna bocka av yttligare en uppgift snart.
Hmm?? om jag gör klar den uppgiften nu så betyder det att jag förmodligen kan få tid till att börja med den stora vetenskapliga uppgiften före innan det är tänkt, någon(jag) planerar en pluggfri jul och är ovanligt pluggduktig.
När jag endå har börjat skriva så kan jag ju lika bra skriva klart delen som man inte behöver böckerna på och sedan belöna mig med några avsnitt av: Once upon a time. =D

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0