Uckisplugg

Försöker att plugga ukulele men känner mig inte på sång och spelhumör just nu, det är så lyhört här så man kan ju knapt sjunga utan att någon hör, det är ju inge roligt om man ska sjunga tyst så man knapt få fram något ljud.
Jag hoppas iaf inte att man måste kunna låten utantill på redovisningen imorgon för jag vill gärna ha pappret även om jag känner att jag kan den helt okej utantill, man kanske blir nervös och glömmer bort, vem vet.
Sen ska vi få in rörelser i låten också, jag kommer bara att ta några väldigt enkla, det lär väl inte ska vara så himla avancerat få jag hoppas. Det sköna är att vi får sluta efter att vi redovisat, vilket jag hade glömt bort så slutar typ vid 11 eller något, grymt skönt.. Tro vad man ska hitta på efter det då. :)
Aja nu slog jag visst på julmusik, få väl lyssna lite på det, sedan spela någongång till sedan orkar jag inge mer. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0