Torsdag

Mådde lite bättre senare på dagen så då drog jag och Erika på XXL som öppnat i Birsta, fanns väl en del bra saker men jag ska ju inte handla något ja så fick hålla plånboken stängd, duktigt. :) Va någon som jobba där som försökte sälja brädor åt oss och visst jag vill jätte gärna ha en ny bräda men jag var inte intresserande av de där de hade liksom så slutade han aldrig prata heller. :O
Iaf så drog vi hem till Erika sen och åt lite och kollade på lite resor som verkade najs, innan det blev hockey på Eon. Timrå- Brynäs var det som spelade och ja det gick väl lite si sådär då tråkigt nog, men vi få hoppas att de blir seger mot modo på lördag istället då. :)
Just nu mår jag lite sådär igen, fick ont i huvudet medans jag va på hockeyn och min mage är inte riktigt bra än men mår iaf inte illa som jag gjorde förut så känns ju iaf betydligt bättre än förut, ska bli skönt och få krypa ner i sängen nu känner jag, känner mig lite frusen så mitt duntäcke+ filt känns lockande. :)
 
Godnatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0