Torsdag

Hallå där :)
Snön fortsätter att dala ner från himlen och marken har plötsligt blivit ganska mycket vit, vilket gillas och något som gillas mer är att det ska snöa hela helgen, då blir det ännu mer mysigt. Jag har ingen aning hur det ser ut i Timrå, hur mycket det har snöat där eller om det ska snöa i helgen men jag hoppas på att det kommer massa där också eftersom det är dit jag snart ska och det är där jag ska tillbringa min jul så jag hoppas att det blir snöstorm eller något så det kommer jätte mycket snö.
Idag har jag iallafall försökt att plugga, hur det gick var ju en annan femma då pluggmotivationen var ganska låg och jag inte kunde koncentrera mig riktigt, har mest försökt att kolla i böckerna men sedan kom jag på en liten smart idé och då gick det genast lite lättare men jag hoppas att det kommer att gå lite bättre imorn, ska iaf försöka att plugga så gott jag kan på dagen innan jag ska börja julpynta på eftermiddagen/kvällen. :D
Sen ska jag nog börja packa lite också tror jag. :)

Men nu blir det inge mer plugg för idag iaf,blev så trött efter middagen så ska bara ta det lugnt framför tv/film tror jag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Vi får peppa varandra med plugget imorgon. Belöna oss med julpyntet. :)

Svar: ja kommer bli så mysigt med julpynt!! :D
Elin Andersson

2012-11-29 @ 19:46:01
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0