skolbalen med den vilda discokulan?

En liten backstagebild ;)
Idag har vi fått gjort animerad film på bilden vilket var väldigt roligt faktiskt, dock var det lite drygt att vänta in att hela klassen skulle bli klar för redovisningen då vi redan var färdiga, men min grupp gjorde iaf en skolbal och jag skulle hålla upp discokulan då bilderna skulle tas och ni kan ju tänka er hur min arm blev efter att hållt den uppe rätt länge, discokulan flyttade sig hela tiden typ så det såg ju lite sjukt ut men äh vi är väl inga proffs eller, den vart ju iaf rolig.
Nu är jag iaf hemma och ska väl laga någon mat snart men frågan är ju vad? Blev stressad av grannen imorse så glömde ta fram något. Han plingade ju på imorse, sen då han skulle gå till skolan så hörde jag ju dörren brevid slås igen och då var jag i hallen så kollade lite försiktigt ut genom nyckelhålet och tro på fan att han går fram till min dörr och kollar och sen går han så då gick ju jag fram till fönstret och kikade lite genom persiennspringorna för att se om han skulle göra något mer och självklart stannar han och kollar rakt mot mitt fönster men han kunde nog inte se mig iaf, sen gå han några steg och kollar upp igen innan han cyklar iväg, snacka om läskigt... Precis som att han kollar om jag är hemma och sånt, helt sjukt..
Så idag har jag varit rädd för att se han på skolan eller i trapphuset så direkt efter skolan så gick jag på affärn för tänkte ju inte gå upp först och sen gå på affärn då han kanske hade hunnit hem.. :O Ursh  varför ska jag råka ut för sånna här psykogrannar för, alla andra i det här huset verka ju trevliga, de få man stött på och hejat lite på, en del är ju ganska osynlig här. :P hehe
Men aa nu har jag bestämt mig, få bli gröt till middag, finns ju inget bättre så då ska jag göra de nu och diska lite så kan jag vara "tyst" från köket resten av kvällen..
. Ha en bra kväll!! :)

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Kan ta med Jocke ner till dig så kan han jaga iväg din granne. XD

Svar: hahaha ja gö de så kanske de bli lungt och skönt här. ;)
Elin Andersson

2012-11-06 @ 17:49:20
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Din granne verkar hur läskig som helst!
Skulle bli galen om nån höll på och spionerade som han verkar göra :o
Kan inte hyresvärden göra något? :o

Svar: polisen är påväg nu för nu ha han ju gått över gränsen.. :O
Elin Andersson

2012-11-06 @ 19:17:51
URL: http://liiinneaeriksson.blogg.se
Postat av: Linnéa

Har han gjort nå mer eller ska dom komma och prata med han? :o

2012-11-06 @ 22:09:52
URL: http://liiinneaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0