segt..

Vilken otroligt seg och tråkig dag, har väl inte haft speciellt mycket att göra så har suttit och kollat lite på The big bang theory, varit lite pensionär och löst korsord och spelat svampbob på Playstation, haha otroligt kul eller..
Eller ja spelet var/är faktiskt ganska roligt, helt okej iaf när man inte har så mycket bättre för sig, hade nästan glömt bort att jag hade mitt ps för har inte hunnit spela på länge nu, dock har jag inte så många spel men de duger iaf.
Nu håller jag på fixa lite mat iaf, skit tråkigt och laga mat till sig själv tycker jag men det är ju såklart ett måste om jag inte ska svälta ihjäl och det vill jag inte. Idag blir det iaf fläskytterfilé, strips och bearnaisesås, lite lyxmiddag såhär på en fredag. ;P
Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0