rolig helg med fina tjejer

Då var det söndag igen och det roliga är snart över. Har haft en jätte rolig helg tillsammans med Nita och Sara, fast Nita får jag ha kvar en natt till, skoj.
Den roliga helgen som jag längtat länge efter började iaf klockan 19:00 ungefär då tjejerna kom fram med tåget, så då var jag där och mötte upp de innan vi traskade hem till mig. Där blev det Sibyllamat, en stor fet godispåse plus massa annat onyttigt, film och snack, väldigt trevligt måste jag säga.
På lördag på dagen så gick vi en sväng på stan och shoppade lite, jag själv kände mig lite duktig som inte handlade så mycket, handlade 3-pack trosor till mig själv annars köpte jag en julklapp liksom, men tror mitt köpstopp sitter i lite fortfarande och har väl inte riktigt fattat att jag får handla lite nu igen, eller så har jag blivit blind för snygga grejer på affärn nu. Men vi köpte iaf goda smoothies på Naked juice bar, alltid lika goda och åt god kinamat till middag, vi har lyxat med köpmat 2 dagar i rad, men efter ett tag med att vara snål och äta äcklig mat så får man det tycker jag.
Igårkväll så visste vi inte riktigt vad vi ville göra så slutade med att vi kollade på film och svullade i oss resterna av alla onyttigheter, vi körde sms-roulette i ett antal timmar så om ni fick något skumt sms så kan det ha varit det, men det var roligt, sedan så sjukade vi oss på Chattroulette också en lite stund innan vi bestämde oss för att köra Buzz där jag ägde ut de, haha ne men jag vann iaf 1 gång. ;)
Efter denna helg så har jag insett att jag borde sluta äta godis och sånt, iaf sådär mycket som vi tryckt i oss denna helg, man kan istället kanske unna sig någon gång ibland för det är fan inte värt det att få så ont i magen som jag fick/ har nu.
Men idag har vi iaf varit duktig och tagit en promenad så det känns ju lite skönt att få röra på fläsket lite, nu ska vi ner på stan för Nita skulle kolla på en pyamas som hon såg igår och sedan blir det kanske en fika på något café innan vi vinkar av Sara, tråkigt att hon åker hem men det kommer fler gånger då vi kan ha roliga helger. :)
 
Nu måste jag skynda mig, skriver kanske något mer senare.

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Jag. Ska. Sluta. Med. Chips. Tror det är chipsen som är boven för mig, godis får jag inte så ont i magen av men äter det så sällan. Blir frukt eller nötter i framtiden.

Svar: jag ska sluta med allt de där, kolsyra i drickor är inte heller så bra för magen, japp frukt och nötter, glass är nog inte så farligt heller. Men man lär väl unna sig nångg men jag ska inte äta varje heög iaf.. :P
Elin Andersson

2012-11-26 @ 21:40:39
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0