Onsdag

Asså ibland kan man undra om det är jag eller ett djur som har ätit, inte alla som kanske sitter och skär bort kanterna så det knapt blir något kvar. xD
 
Iaf så har jag startat lite med plugget idag, har kollat igenom filmen och börjat transkibera den lite så känns bra att ha börjat litegrann, ska börja titta i böckerna imorn.
Det har också snöat en massa idag, var till en början bara snö som yrde runt i luften men sedan började de bli lite vitt och fint på backen, lite mysigt då jag sedan gick ner på stan en sväng och julbelysningen i stan var tänd. Mer snö vill jag ha så hoppas att det snöar hela dagen imorn också.
Iaf så har jag fixat klart julklapparna idag så nu fattas bara inslagningen av de men de ska jag fixa då jag kommer till Timrå i helgen för tro inte att jag har något inslagningspapper här och känns onödigt att köpa nytt då jag vet att jag har kvar sedan förra året i Timrå. Men aa jag tror iaf att jag är klar med vad jag ska köpa iaf om jag inte får för mig att köpa någon julklapp åt mig själv men tror jag sparar de pengarna till annat faktiskt, ska ju snart åka till Umeå liksom så inte lönt att slösa pengar på mig själv då. ;P Pengar på mig kan jag lägga på mellandagsrean. ;D
 
Nu ska jag se på tv och ta det lungt bara, är ju en ny dag imorn som förmodligen kommer gå åt till plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0