MYSPYS!

Idag känns det som att det kommer bli en bra dag, tända ljus, julmusik och massor av snö ute som kommit under natten, t,o,m mitt fönster ha fått sig ett litet täcke. Jag älskar snö och känner mig super glad över denna syn som jag fick imorse, de är också typ snöstorm nu och det ska snöa hela dagen så det kommer att komma mer!!! Perfekt vintersyn då jag ska julpynta senare idag, hoppas snön på fönstret stannar för de kommer att bli mysigt tillsammans med julpyntet.
Mina planer för dagen ser typ ut såhär :
- plugga lite
- en lättare städning
- packa
- se klart på sista avsnitten av Greveholm som jag började titta på igår.
- Träffa mamie och papie
- Julpynta
 
De står väl inte i korrekta ordning kanske men ungefär de där ska jag roa mig med idag :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0