LOV

Då har mitt jullov startat, många tycker kanske att det är lite tidigt då jag är ledig hela december men jag tycker att vi behöver det för att vila upp oss lite efter höstens plugg, dock så kommer vi att ha en stor vetenskaplig uppgift under jul som tyvärr kan ta upp ganska stor tid, jag hoppas på att kunna göra klar den så fort som möjligt så jag slipper sitta med den hela julen, vill ju hinna njuta av ledigheten också. Jag tänkte iaf börja kolla igenom filmen imorgon, komma på en frågeställning och kanske börja transkibera lite, iaf så att jag kommer igång litegrann.
 
Det är väldigt tur att jag redan varit ut på förskolan och filmat eftersom att min kropp tyckte att jag skulle bli dålig idag, vet inte om jag fått någon magsjuka eller om det är någon annan anledning, kanske bara har blivit kall också jag vet inte.. men imorse vaknade jag och hade ont i magen men det gick över ett tag så gick på skolan i ca 1 timme eftersom det inte var längre än så sedan åt jag lunch på Waynes. När jag kom hem därifrån blev allt värre, fick typ bosätta mig inne på toan hur länge som hellst och mådde väldigt dåligt.
Jag som köpte godis på vägen hem för att jag kände mig lite sugen på något, har ju inte blivit att jag rört de så mycket nu eller, har tagit några få med inbillning om att socker ska hjälpa. ;P Annars har jag inte ätit speciellt mycket sedan jag kom hem så får se om min mage kanske tillåter en skorpa eller något sen då.
Hoppas iaf att det är bättre imorn, har inte tid med sånt här, jag tänkte ju börja skriva på uppgiften idag men flyttar det tills imorn och har filmmys idag då, trevlig start på lovet. ;P
 
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Vispad cola!
Själv så har jag inte så många lektioner kvar men får inget lov med flera veckor ledigt förns strax innan jul. :/ Har också plugg som ska göras under jul, sjukt drygt!

Svar: ja ska köpa de imorn om de inte är bättre, kanske köper de iaf för säkerhets skull. :P ja jätte drygt med plugg under jul men vi få peppa varann så det känns bättre. :D
Elin Andersson

2012-11-27 @ 19:46:41
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0