sjukis :/

Oredigerad och super fin bild, not.. men sådär blev det iaf med ljusen och allt jag köpte och jag tycker att det blev fint men skulle även vilja ha någon fin sten eller någon annan dekoration på sidan om i småstenarna men sånt kan man lägga till så småning om.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu skriver jag detta inlägg för andra gången, jag skrev ett långt inlägg förut om igår och idag men sedan var jag för seg så det hann loggas ut och allt försvann, typiskt att sådant ska hända då jag inte har så mycket ork att blogga men endå vill skriva.
Igår åkte jag, mamma och pappa till Gävle, skönt och slippa åka tåg nångång speciellt nu då jag inte mår så bra.
Var lite osäker om jag skulle kunna åka ner hit nu då jag blivit lite sjukis och magen krånglar en hel del, har haft jätte ont i magen och mått illa i flera dagar nu och frysit som en galning till och från så har förmodligen haft lite feber en del dagar. Men ner kom vi och eftersom vi bokat bord och planerat att se hockeyn på Allstar för ett tag sen så gjorde vi de även om jag inte hade någon vidare stor matlust, tänkte att om jag ta en barnmeny så kanske jag kan få i mig maten iaf sedan är det inte lika starkt som den övriga maten men visade sig att även en barnportion var för stor för mig, då är det illa. :o
Men hockyen gick iaf bra, var Timrå- Modo som spelade och de vann med 3-0 så det var skönt, trodde vi skulle vara ganska ensamma om att vilja se den matchen men visade sig visst att vi hade timråfan i bordet brevid och modoiter bakom oss så det var lite kul då vi skrek till vid mål och de bakom blev lite tyst.
 
Efter matchen så gick vi hem och hade en lugn myskväll, lite tända ljus, filt och så mycket bättre, rätt skön kväll endå.
Idag tog vi oss en promenad, kände mig helt slut efteråt då jag inte ha lika mycket ork nu men jag fick iaf lite luft vilket var skönt, mamma hjälpte mig och tvätta lite kläder som jag hade i tvättkorgen så det var snällt. <3 :)
Annars idag så har jag typ legat i min onepiece helt förstenad i soffan framför tv, ha fortfarande ingen matlust pga illamående och har ont i både magen, huvudet och halsen och säkerligen lite feber också, så bättre har man väl mått i sina dar.
 Önskar iaf att jag kunde få slippa illamåendet och magontet så jag kunde få sova riktigt på natten och kunna äta normalt, önskar också att jag var kvar i Timrå nu för det är så jobbigt och vara ensam då man är sjuk men ibland måste man väl vara det också.
Få väl se hur jag mår imorgon, vore tråkigt och missa skolan, speciellt draman då vi gör så många olika saker men samtidigt så om jag mår dåligt så kommer jag inte orka gå upp till 6:e våningen och leka massa hela dagen, men känner jag mig helt okej på morgonen så kan jag ju ta en tablett och prova gå dit och gåre inte så får jag väl gå hem då det återstå och se imorgon.
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

När jag skriver och det tar tid innan jag publicerar så sparar Blogg.se det som utkast, blir det inte så för dig.
Köp blåbärssoppa, brukar vara bra för magen. Eller vispad cola, gav jag till Jocke då han hade ont i magen och det släppte. :)

Svar: de bruka spara men blev väl nått fel eller nått säkert, drygt vare iaf.. :P
Elin Andersson

2012-11-04 @ 18:56:49
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0