haha pucko!

Nemen titta här vad som låg innanför dörren då jag kom hem igår, ett till brev där grannen anklagar mig för att stört och nu har jag inte ens varit här på två veckor, han är ju fan störd i huvudet. Men vi hade hoppats på att det skulle komma in ett brev under tiden jag var borta för nu vet hyresvärlden att jag inte varit här och får höra ännu mer så nu hoppas jag att han ryker den jäveln så man får lugn och ro någongång. Han verka inte vara här i lägenheten just nu men han lär ju säkert komma idag då det är söndag så då blir det väl att man vill hålla sig inne igen då så man slipper träffa på han för han verka ju lite konstig.
Det kom några andra grannar förbi igår så då frågade mamma om de också hade problem med den grannen men de visste inte ens vilken de va typ så då vet man ju att det bara är jag som får brev också men det hade jag redan förståt då han anklagar mig rätt mycket bara i detta brev liksom : pga dig, tack vare dig m,m..
Sen bah: skriv om jag stör dig, man bah: ja du stör jävligt mycket.. Men ska inte skriva något eller säga något för det här får hyresvärlden sköta så han fattar något.
Men ville bara visa er beviset att det inte är jag då jag inte varit här på två veckor och brevet var inte här innan jag drog. :P hehe
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Du måste vara jävligt bra på att störa folk om du lyckas störa din granne då du är flera mil bort.
Hoppas att han blir utslängd för du ska ju inte behöva stå ut med att få falska anklagelser över dig.
Han kan ta och flytta till en stuga ute i skogen om han nu vill ha det så tyst.

Svar: otroligt ;o hahha ja han behöver inte bo här iaf. :o
Elin Andersson

2012-11-04 @ 15:10:23
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Ulrika i Gbg

Helt galet! Spar alla bevis att du har varit i S-Vall.
Biljetter och dyl. Kram Ullis i Gbg

Svar: Ja de har jag och vi hade sagt till hyresvärden innan att jag skulle vara borta två veckor så han vet om de också. Men sjukt och anklaga andra sådär. Kramis
Elin Andersson

2012-11-04 @ 15:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0