Godmorgon

Trots att jag är ledig så blev det inte så mycket sovmorgon, tänkte att jag skulle börja med lite plugg idag så jag iaf kommer någon vart. Idag har jag fått i mig bra med frukost och även tryckt i mig lite av godisarna som jag inte rörde så mycket igår så det var nog ingen magsjuka, måste ha varit något annat, typ att jag fått i mig något konstigt eller kanske blivit kall då jag varit ute. Men det känns bra att jag mår bättre idag så jag kan göra allt jag ska.
 
Planerar iaf att dagen ska se ut lite såhär typ :
- Duscha och göra mig klar
- börja kolla igenom filmen och försöka transkibera den lite
- fixa en julklapp om den saken finns på stan
- UM
- se någon film eller så.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0