fredag igen :)

Fredag igen, tycker det känns som det nyss var det så veckorna går fort, extra fort då man är ledig har jag märkt.
Men fredagar ska man väl inte klaga på, vet dock inte vad som händer idag/kväll än men något ska jag väl göra.
Har fortfarande lite ont i magen så tror att jag ska ta det lungt nu på dagen iaf, vaknade vid halv 12 av att pappa ringde, så länge har inte jag sovit på jätte länge så var skönt med lite sovmorgon. Funderar på om jag ska städa upp lite på rummet och börja packa resväskan lite eftersom jag drar tillbaka till Gävle imorn, kan ju vara skönt och slippa packa ikväll och göra något roligare då. :P
Men men dags och klä på sig och göra sig klar kanske så man slipper se ut som en zombie under dagen. :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0