Cirkusskola

Sista dramlektionen på skolan avslutades med cirkus, jag kunde tyvärr bara vara med till lunch för har tid hos doktorn snart så kommer inte att få se allas roliga clownuppvisningar som vi skulle få göra, lite synd men får hoppas att någon filmar och visar lite. ;P
Vi fick iaf lära oss att jonglera, trodde aldrig att jag skulle klara det men tillslut så fick jag till det några varv iaf innan bollarna flög ner på golvet och det var faktiskt väldigt roligt och jonglera, så det ska jag öva på när jag kommer till Timrå över jul och har några tennisbollar, visa min talang lite. ;) HAHA
Sedan klädde vi ut oss lite och dansade en clowndans, haha.. xD
Men halva dagen var iaf rolig, var nog roligaste dagen på länge. :)
Nu ska jag iaf trampa ner på stan och kolla runt där lite medans jag väntar in tiden jag ska till doktorn, sedan blir det nog en sväng förbi Um också, mycket nu men men..

See yaa later ;P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0