Boda borg och annat skoj ;P

Igår var det en rolig, skrämmande och lite knepig dag, mest rolig faktiskt.  :D
Drog på Boda borg med Nita, Erika, Jocke, Jonny, Fjällis, Tobbe och Filip, ja vi var en hel del. Hade aldrig varit där förut så var jätte peppad och tyckte det skulle bli jätte spännande och nu under halloween så hade de halloweentema då det är mörkt och olika läskiga spöken/monster springer omkring där och skräms, lite läskigt endå även om man vet att det är på låtsas, jag och erika blev ju som nå små barn då det kom ett läskigt spöke bakom oss och jagade oss, sedan fanns det en långhårig som såg äcklig ut. Aa vi garvade rätt mycket åt spökena speciellt om vi blivit skrämda. xD
Uppdragen i rummen var både svåra och roliga och vet inte hur många gånger vi kunde göra om en bana bara för att vi klantade oss och gjorde misstag så något gick fel och vi ville ju klara den. xD
 
När vi kände oss klara eller rättare sagt när de skulle stänga så drog vi oss vidare till Birsta för Jocke skulle köpa något på Media markt, såg kanske världens finaste micro, den va rosa och skitsnygg!!!
Efter det så drog vi på Max och käkade lite middag och planerade vad vi skulle hitta på resten av dagen(kvällen), vi hade ju haft väldigt roligt men mer roligt skulle ju inte skada så vi bestämde oss för att åka hem och byta om och hänga med till Härnösand för lite festligheter. =)
Vi kom på en jätte konstig förfest där de dansade med en stackars död kanin och slängde runt med han, inte verkade personen särskilt ledsen över att kaninen dött heller, ursh stackars lilla kanin, vi hann inte dricka så jätte mycket innan vi skulle iväg på nästa fest där de visade sig att man behövde någon biljett så dit kom vi inte in, tog oss till stan och till en annan fest som de va alldeles för mycket folk på så där kunde vi inte heller komma in, slutade med att vi gått runt så mycket att man hunnit få ur sig all alkohol i kroppen och istället drog vi hem till nita och trängde ihop oss där för att sova, 1 på golvet, 1 i soffan, 3 på en uppblåsbar madrass och 2 i sängen, hahah ja herregud men det var roligt innan vi somnat iaf, madrassen lät utav helvete då man rörde sig så tro man väckte hela huset så fort man skulle vända sig lite eller typ kliva ur sängen på morgonen, så fort vi skrattade så guppade hela sängen hahaha. xD
Kvällen blev inte riktigt som vi tänkt oss men det kan inte bli lyckat varje gång så nästa gång blir det skit kul får vi hoppas. ;P
Idag mådde jag skit dåligt då jag vakna, vet inte varför för kan inte varit av alkoholen eftersom jag knapt druckit något så isf kanske jag kan ha ätit något konstigt eller av någon annan anledning. Hade super ont i magen så skulle jag och Erika köpa subway till frukost medans vi väntade på bussen, efter 3 tuggor kände jag att de blev värre så var ju ett onödigt köp kanske. Hade så jäkla ont i magen att jag knapt kunde gå och var sådant tryck mot magen att jag mådde illa och trodde jag skulle spy så pappa fick hämta mig i Timrå och skjutsa hem mig.
Hemma blev det till att ta lite tabletter och vila några timmar så nu känns det lite bättre och tur är väl det eftersom jag och Erika planerat att gå på hockeyn ikväll. :)
Bilder från mitt lag! ;D
 
 

Kommentarer
Postat av: nita

Lata ni är då som bara sitter ner! Haha! :D

Svar: de va entt sånt rum sen va de kö till nästa dörr så vi fick vänta. ;P
Elin Andersson

2012-11-01 @ 15:58:53
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: Zenitha Nordqvist

Vi gjorde också det där rummet. Så drygt då man behöver vänta, vi slapp det i alla fall. XD

Svar: ja verkligen, vi få hitta fler roliga aktiviter att göra. :D
Elin Andersson

2012-11-02 @ 14:09:22
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Zenitha Nordqvist

Ja, sitter och klurar på det nu. :D Kom med förslag. :D

Svar: ja jag tänker jag med, ska googla på de. xD
Elin Andersson

2012-11-02 @ 15:46:04
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0