PARTIEPARTIE

Gårdagen bestod av lite klippklipp i hår, några varv på Birsta med Mathilda och Erika där de var riktigt mycket folk kan jag ju säga, sedan lite fix hos Mathilda innan vi drog på partaj hos Annie för att fira att hon fyllde år åså.
Så där blev det lite taccos, tårta, lite dans och andra trevligheter. =)
Så efter en kväll med lite sånt här:



Jadu, tror jag hittade min nya stil där ett tag, eller hur var det? xD


Ja som sagt, efter lite sånt där så kan man se ut såhär idag:

Sleten tjej! :P Men onepiece såå in my heart. <3

Vaknade typ 8 av att jag kände mig helt tjock i halsen, halsen kändes typ svullen och bortdomnad eller hur man skulle säga så kunde inte somna om mer efter de även om jag gärna ville de. :o
Har fina blåmärken på benen och ont som fan i låren.. hmm? känns som jag sprungit flera mil eller något för benen känns tunga. Mina ögonlock känns också tunga... :O

Ja idag ska jag försöka plugga lite så småning om, annars blire lungt kan jag ju säga. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0