=)

Nu har man varit dålig på skriva igen, i lördags drog jag som sagt på taccobuffé på Memento med familjen, victoria och Helena, riktigt gott var det och fanns mycket mat att välja för en rätt så billig peng, sjukt najs. :)
Efteråt orkade jag inte göra något så segade i soffan framför Eurvision song contest där faktiskt Sverige vann, riktigt najs, redan efter tredje 12:an så sa jag att jag tro att Sverige vinner och tro på fan, så det var ju kul. :)

Igår var det morsdag, så grattis till alla mammor i efterskott, min söndag började med plugg, sedan blev det middag hos mormor. =) När jag kom hem så fick jag och pappa fara och hämta mitt körkort så nu har jag det äntligen i handen igen tack och lov!!! Därefter blev det en promenad i solen med pappa och lite film på kvällen, alltid trevligt. :D

Vid halv 9 ringde klockan idag, så då vare dags för lite plugg innan Emma kom till mig och det blev lite film och snack. :) Fick även skjuts av henne in till tågstationen, så det var snällt. :)

Så ja nu gör jag inte mycket, kollar på big brother avsnitten som jag missat från helgen och chillar bara, känns tråkigt att jag är förkyld IGEN!!!! hann känna mig bra i några dagar och nu i helgen blev jag hostig, igår fick jag ont i halsen och idag återigen snorig så nu sitter man där och ha ont i näsan som är helt förstörd. :/ VAFAN VILL INTE VARA FÖRKYLD, HAR VARIT DET NOG LÄNGE NU!!!!

Aja ska fortsätta titta nu så jag hinner klart innan kvällens BB! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0