jadu..

Hallå hallå!

Tänkte berätta om de senaste dagarna eftersom jag varit dålig på uppdatera IGEN.
I måndags var det sista april och jag var i Bergsåker på en fest och grilla och hade skoj. Det roliga var att jag trodde jag skulle till skönsbergs så bara tur att jag frågade en extra gång annars hade vi stått där och det är ju helt fel håll från stan t,o,m. xD Men festen var rolig och mer behöver man inte säga om det. :)

Igår så tog jag och Mathilda en lunch på donken och kikade runt lite på Birsta en stund, kom hem med ett linne fast jag inte skulle handla något, men 99 kr liksom är ju typ ingenting. :) Vågade inte låta det vara med tanke på att för någon månad sedan såg jag ett liknande och det försvann efter bara några dagar och kom inte tillbaka mer. :o Vi avslutade med lite glass innan vi åkte hem igen. =)

Satt mig på altanen och försökte plugga lite till tentorna, sedan blev det kvällståg tillbaka till Gävle så idag har jag gjort de två äckeltentorna i kemi och fysik, fysiken klarade jag så det känns bra, kemin gick det lite sämre med, ett poäng ifrån att klara det, vet ni hur surt det känns med endast ett jävla poäng eller?? :O Det värsta är att på sista frågan som jag svarat fel på tänkte jag ta det rätta svaret, ska aldrig i hela mitt liv ändra mig på något mer.. BAJS TENTA!!!
Aja känns bra att inte failat två iaf, så ett är klart och det firas med pringles och cola. <3 :) Måste ju faktiskt fira att jag klara ett och sedan trösta med att jag inte klara det andra. :O HAHA.

Har också varit på förskolan idag och gjort två experiment, var roligt och barnen verkade också ha roligt och började tillslut göra egna experiment. Dock glömde jag fota men men får klara mig utan bilder då, fast iförsig jag skulle ju kunna rita i paint. :D Smart jag är!!! ;D

Fick två roliga saker med posten idag, en ny korsordstidning och lite hår. ;) höhö, alltid najs. :D



Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Den hemlige

''äckeltentorna''

''bajstenta''



Hoppas inte barnen på förskolan läser din blogg..;)

2012-05-02 @ 15:25:25
Postat av: nita

Fick ni veta resultatet samma dag?

Jobbigt med 2 tentor i såna ämnen också. Hua.

2012-05-02 @ 19:28:33
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: elin

frågestund på bloggen!

2012-05-03 @ 14:43:58
URL: http://loffe.blogg.se/
Postat av: elin

nej jag har det men hade varit kul om du åkså hade det

2012-05-03 @ 17:47:48
URL: http://loffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0