Insekter


Insektsexkursion idag!

Ursh kryper på kroppen att bara säga ordet, blir till att duscha sedan så man känner sig fräsch efter att ha varit bland massa äckelkusar. Vi sprang runt med håvar, burkar och samlade in både vattendjur och på land, och kan säga att efter att ha sett någon riktigt stor äklig sak i vatten så är man inte så sugen på bada iaf..
Skippade fågelföreläsningen för den kändes så onödig när vi hade ekursionen för en vecka sedan, undra om det var någon som gick dit ens, känns mer värt att vara hemma och plugga fröuppgiften som ska vara inlämnad imorgon istället.

Funderar på om jag ska gå och träna nu på dagen då ist så slipper jag vänta enda till halv 7 då jag hade bokat ett pass, så fota platsen efter de så kan man ta det lungt ikväll, vore najs. :)


Kommentarer
Postat av: nita

Pluggar för fult jag också. Går segt som fan och känns som att nu när sommarlovet är nära så kryper tiden fram.

2012-05-22 @ 13:54:17
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0