biologi

Biologiföreläsning om näringssystemet idag, helt okej! Vi fick några småuppgifter och hålla på med så vi behövde inte sitta tyst och lyssna hela tiden så man somnade, vilket jag tycker är bra.
Fixade även lite energigivande saker på rasten eftersom vi suttit i mörkret och man blev jätte seg. Kan säga att nya Burn var super god. :D Smart också för den delen då man kan återsluta den igen när den är så pass stor. :)

Vi fick sluta lite tidigare så nu är jag hemma och dunkar musik innan jag ska ut i skitvädret igen( Regn och kyla) och gå på affärn och kanske handla något att ta med mig på tåget. :) Sedan blir det buss ner till stationen kan jag lova. :p

Vad händer denna fredag gott folk? ;D


Kommentarer
Postat av: nita

Denna fredag har jag tacomyskväll hemma hos mig och försöker att inte se regnet ute. XD

2012-05-04 @ 16:01:02
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0