--

Igår efter att jag kommit fram till Sundsvall så stog mormor och Nova och väntade på mig där, så då följde jag med till mormor och åt lunch och lekte lite med Nova, kollade på Teletubbies och gungade lite, alltid trevligt. ;D
Efter 4 kom pappa och hämtade mig så då blev det hem och äta och fixa sig lite innan kvällen så det blev lite förfest hemma hos Claudia och därefter fortsättning på Aveny, rolig kväll med roligt folk, dock så ser mitt knä lite fult ut och svider en aning men det var säkert en finfin kullerbytta jag gjorde.. ;)
Märkte i morse att mitt körkort va borta, så idag har vi hållt på anmält de hos polisen och spärrat det och skit och 5min senare säger Niklas att han hittat det, han kunde inte sagt de lite tidigare eller...

Ja annars idag så har jag varit på Birsta en sväng och fixat morsdagspresent, studentpresent och nån grej till mig själv, har tagit en promenad i solen med pappa och ätit jordgubbar, helt okej dag. =)
Har väl lite ont i huvudet och känner mig seg idag men sånt får man ta om man ska ha roligt. ;)

Nu ska jag göra mig klar för lite taccobuffé på memento. :D MUMMA!!!

Kommentarer
Postat av: nita

Kanske ska säga som Adrian då han var mindre: "fyllebytta". XD

2012-05-27 @ 08:42:59
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0