kuljul

Ha inte blivit direkt mycket gjort idag, det har regnat ute så man har inte direkt velat gått ut, sedan eftersom jag verkar ha blivit förkyld så har jag bara tagit det lungt i soffan idag.Hade bokat träningspass och det idag men fick ta och hoppa över det så man inte blir ännu mera sjuk.
Orkade inte göra någon mat heller så det är tur man har nära till en pizzeria då. ;)
Känns drygt med heldag på skolan imorn med redovisning ifall man inte känner sig pigg, men bara kämpa. :P

Nya uppgifterna kom ut idag, kan säga direkt vad jag tycker om dom: FY FAN!!
allihopa verkar sjukt dryg och svår och jag mådde dåligt efter att ha läst det.
En av uppgifterna ska man ta hem en insekt och studera den åså, inte fan vill jag ha en larv, spindel eller något hemma hos mig, jag hatar sånna djur och kommer må dåligt bara av att se på den under tiden vi ska ha det där djuret hos oss.
Vi ska studera fåglar också, jag är rädd för fåglar!! men dom lär man ju slippa ta med hem iaf, annars bli jag jävligt förvånad.
Men seriöst, ta hem en fucking insekt, det är äckligt.. :o

min vår kommer bli jobbig såg jag nu, hade hoppats på att få lätta och mindre uppgifter.. bläää


Kommentarer
Postat av: Marlene Andersson

Kus fobi träning och fågelträning blir bra det..

2012-03-28 @ 18:51:16
Postat av: kattisEriksson

Jaaaaa usch :( såg man skulle ta in ett kryp!! De kan dom GLÖMMA!!! aldrig mitt liv jag ska ha nå sånt äckligt hemma :(

2012-03-29 @ 07:56:08
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0