seeeeegttt

Hola!!
kul kväll igår, började med lite förfest hemma hos Ella tillsammans med hon, Elina, Jossan och Erika, trevligt trevligt, sedan fortsattes det med buss in till stan och Memento.
mina strumpbyxor gick sönder ganska rejält, min väska gick också sönder så den ska jag se om jag kan få lämna tillbaka för den har jag inte haft så jätte länge..
Känner mig otroligt seg idag, låg i sängen till typ två och kollade big brother, innan jag tog mig orken att duscha. Det roliga då var att när jag tog av mig bh så ramla det ut pengar, då hade jag glömt att plocka ur mynten så det är stora ringar på brösten efter dom nu. xD
,


Hängde med mamma när de kom hem till affärn så jag kunde hämta ut mitt paket innehållande dessa grejer:


verry nice, fågelbajs !! Ne men de var snygga. :)

Just nu sitter jag och äter nå bollar, eller de är nått slags godis som är som bollar med choklad, eller ja skit samma men god är dom iaf.
De som är min förrätt till middagen ;) HAHHA.

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Ja härligt !! Vart har du hållit hus? har varken sett eller hört av dig :)

2012-03-24 @ 20:17:20
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: Esmeralda<3

Hej!

Just nu pågår en tävling på min blogg där kanske just du vinner ett Skönhetskit med parfym, bodybalm och bodyspray!

Kika gärna in och delta: http://esmeraldaaa.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-skonhetskit.html#comment

Ha det bra:D

2012-03-24 @ 23:39:26
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0