schnyyyggg


Då var 1 av 3 par skor köpta nu, dessa godingar på bilden fick följa med hem idag. Såå snyggaa och ganska typisk mig när det gäller färgerna.. :D
Var nära på att köpa ett par till men trodde de var billigare att beställa men hade sett fel så hade ju kunnat köpt de ju, men få åka in till Birsta en annan dag och fixa hem dom.;P

Annars idag så har jag och mamma varit på minneslunden och tänd ljus för morfar som gick bort för 1 år sedan idag. Vad fort tiden har gått tycker jag. :o

Ikväll får jag väl se vad jag hittar på, känns skönt att inte behöva kliva upp tidigt för något tåg imorgon, utan kunna vara kvar här i Timrå hela veckan. :D Så bara höra av er om de är nån som har tid och lust att träffas. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0