rymdraketer!

Besöket på förskolan idag var roligt, ställde lite frågor till några barn utifrån temat rymden. Var ganska spännande och höra vad barnen visste om det och jag hoppas att svaren ska räcka för att jag ska få ihop något bra utav det. Efersom man skulle göra en aktivitet/experiment tillsammans med barnen så byggde vi en varsin rymdraket som de mindre barnen blev väldigt avundsjuka på sedan, men kanske de barn som fick vara med visar dem hur man gör en raket. ;P

Vad tycker ni? lite påskigt, höstigt och färglatt tycker jag bilden känns som, men de blev ju fina. ;)

Drog ner på ett spinningpass efteråt, skulle egentligen dansa idag men orkade inte vänta så spinnade lite istället och det var bra jobbigt och skönt, så det var det värt.
For hem, duschade och åt lite mat, så nu sitter jag och unnar mig pringles bara för att jag var så grymt sugen på det igår, och gott är det. :D vill se på big brother men är ju ett tag tills det börjar, så får nöja mig med nått annat tvprogram tillsvidare.:P

Ha en bra kväll iaf!!

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Åh har du redan gjort ditt expriment :)?

2012-03-28 @ 11:15:46
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0