kort inlägg

Hejhej!

Har nyss kommit hem från skolan, har suttit i studiegruppen och pluggat lite så nu sitter jag och äter lite paj och ska slå på lite musik. :)
Det är typ storm ute idag, hade det inte blåst ute så hade det nog varit jätte varmt idag.

Funderar på vad jag ska skriva på min utmaning, har kommit till E, något förslag vad jag skulle kunna skriva om då? :)

Tycker att de gå trögt att blogga nu då de inte händer så mycket, blir mer blogginlägg då jag är i Timrå och gör mer saker på dagarna/Kvällarna. :) Man vet inte riktigt vad man ska skriva om..

Kommentarer
Postat av: nita

Här blåser det också as mycket. Polisen har spärrat av vid kyrkan för plåtar blåser lös. o: och min mössa blåste iväg. XD

2012-03-13 @ 12:21:17
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: Corneee

Sv; HHAHA ja jag höll på dö då Amanda berättade det dagen efter att jag legat och sjungt Sean banan låten xD tur ambulans killen var snygg och ung, så får väl hoppas han hade hört den innan ;)

2012-03-13 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0